Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anonym - 14 februari 2009 18:16

Åhh vilken dryg dag.


Vill bara att tiden ska gå.Men samtidigt kan jag knappt göra nått för jag är så svag och varje gång jag reser mig känns det som jag ska svimma och jag mår illa. Kan inte äta för jag har ont i halsen. Mår som sagt piss med andra ord.


Har någon ett tips till mig vad jag kan undehålla mig med?

Det måste vara mest stillasittande.


Tack på förhand :)

Av Anonym - 14 februari 2009 13:58

Alla hjärtans dag idag.


Fortfarande rejält sjuk annars skulle jag träffa en vän.

Men såklart blev det inte, mår alldeles för dåligt för att orka.


Så  nu sitter jag här ensam på alla hjärtans dag och väntar på bättre tider. Jag vet vem jag skulle firat denna dagen med, men eftersom denne har gått bort från mig finns det inte så mycket att fira med.


Tänker iallafall på dig älskling, nu är allt smärtfritt iallafall. Det ända jag vill är att vara hos dig, men ge inte upp hoppet, kanske kommer jag tidigare än vad du och alla andra tror <3

Ovido - Quiz & Flashcards