Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anonym - 12 februari 2009 21:25

Ja såhär känns mina fötter.

ISBITAR.

Ingen överdrift, de är  verkligen det.


Mår piss rent ut sagt. Ska titta lite på tv sen  försöka sova så jag sover bort influensan. Hela min lovplanering har gått åt skogen pga av detta. Skulle träna som en idiot eftersom mina föräldrar jobbar så skulle de inte se det, så kunde jag ändå träna när de va hemma ibland och alltid när de va borta. Men nej, nu orkar jag knappt stiga upp ur sängen för influensan. Damn.

Av Anonym - 12 februari 2009 21:04

Ont i huvudet.

Ont i halsen, och tjock i halsen.

Nacken värker.

Ögonen svider.

Feber.

Jag kommer nog få influensan.

Det känns så, har de symptomerna iallafall. Och min familj har typ alla haft influensan för några dagar sen. Och nu drar jag på mig det lagom till lovet, så lovet kommer spenderas instängd på rujmer i sängen, as usual, men andra ord.


Jag kunde tillbringat lovet med kompisar, tränat, fikat, gått på bio, promenerat och gjort andra roliga saker,

Men det hade jag inte gjort varken emd eller utan influensan.

Jag är isolerad och ensam, Självvalt? ja, jag vet.

Av Anonym - 12 februari 2009 17:23
http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc

Favorit låt!

Av Anonym - 12 februari 2009 17:21

Allaminnen dök upp.

Om vår tid tillsammans.

Hur glad jag var som hittat dig,

Du var perfekt i mina ögon,

Jag vill fortfarande inte förstå.

Varför just du?

Ä det konstigt att jag hatar världen efter dethär?


Ligger och gråter i sängen.

Det är den enda jag orkar just nu.

Jag vill dö.

Dö som i sticka en kniv rakt i hjärtat.

Dö som i skjuta ett skott genom huvudet.

Dö som i att hoppa framför ett tåg.

Dö som att dränka sig själv.

Dö som att aldrig mer vakna igen.


Jag kommer aldrig att glömma dig.

Eller vår underbara tid tillsammans.

Alla glada stunder jag fick med dig.

Lyckoruset i kroppen efter att se få se dig.

Din vänliga blick, allt med dig fick mig att känna mig bra, glad och och vara världens lyckligaste människa i hela världen.


Du fattas mig


Rest in Peace, älskling <3<3 

Av Anonym - 12 februari 2009 09:06

Ja grattis till mig, idag är min mage inte uppsvullen.

kanske lite lite men inte alls så som den har varit de senaste dagarna.

Ska snart dra till skolan, och sitter nu här med en kopp te.

Varmt är väll lungnande för magen?


Inte vet jag.

Idag blir det iallafall ingen dricka med kolsyra eller några torkade aprikoser så hoppas jag att svullnaden lägger ´sig helt och inte kommer tillabaka.

Ovido - Quiz & Flashcards