Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anonym - 19 februari 2009 22:27

Ska åka iväg nu i helgen.

Ska bli skönt att komma bort lite.

Men samtidigt så är det där med maten.

Äta ute. Alla äter samtidigt.

Ma komemr inte undan från någon måltid.

Alla ser en.


Få se hur det går helt enkelt.

Av Anonym - 19 februari 2009 21:18

Just nu är det massa skriverier om att Lindsay Lohan rasar i vikt.

Okej, man ser att hon har gått ner,

Men låt henne göra det lixom, de tät ju hennes problem isåfall.

Inte hela världen. Låt henne vara lixom.

Alla har faktiskt privata saker, även kändisar.


Här kan ni läsa en artikel

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1471688/skadisen-lindsay-lohan-rasar-i-vikt

Av Anonym - 19 februari 2009 19:31

Hur mycket ska man orka egentligen?


Det känns bara som att man blir prövad hela tiden för att se hur mycket en människa orkar.

Av Anonym - 19 februari 2009 14:05

Nu har jag precis färgat håret. Lite blondare typ.

Det luktar verkligen illa att färga håret.

Ja jag gjorde det själv.

Min frisör sa att de va bättre jag gjorde det hemma för att den färgen de använder på salonger är så sjukt stark och förstör håret mer än om man bleker det hemma. Men detta är bara om man bleker det, inte om man färgar det mrökare.


En sak jag tänkte på när jag stod där framför spegeln.

Mina kinder har blivit mindre.

Man ser kindbenen tydligare och det faller en skugga under.

Nu går kinderna innåt.


Ovido - Quiz & Flashcards