Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Anonym - 5 februari 2009 22:25

Nu ska jag sova, väldens äckligaste människa ska nu sova.

Fortfarande förhoppning om att inte vakna upp.


Men livet vill mig bara ont och därför kommer jag vakna upp imorgon och inse att jag fortfarande lever. Sucka, slå mig själv och skrika inombords, tills jag kan resa mig upp ur sängen, klistra leendet uppåt och genomlida dagen så att ingen märker nått.


Jag satte fingrarna i halsen nu ikväll, ett tag sen, men nu gjorde jag det. Jag åt en bulle, en oplanerad bulle och i och med det var den inte välkommen att stanna. Jag var helt enkelt tvungen.


Imorgon är det ingen mat, promenad och jogging på schemat.

/pusshej

Av Anonym - 5 februari 2009 19:42

Lång lång dag i skolan, men jag lyckades hålla mig vaken.

Efter skoldagen pep jag in till stan för att se om ett plagg jag vill ha hade kommit in, men nej icke, få springa in någon mer dag ock kolla.


Förutom lite spring i stan har jag bara gått en promenad på ungefär en halvtimme, dåligt.


Imorgon blir det jogging ingen, ska försöka springa varannandag minst och när tillf'llen passar, och d menar jag när ingen är hemma så ingen märker att jag är ute och springer för mycket för d kommer de bara börja böla.

Av Anonym - 5 februari 2009 00:55

Godnatt allihopa.


Förhoppning att nästa dag är bättre om jag nu ändå ska vakna igen.

Ovido - Quiz & Flashcards