Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Anonym - 16 mars 2008 23:22

Dagen började bra, men slutade lite sämre.

Åt som sagt en smoothie med 100 kalorier. På kvällen blev det middag, fast nyttig. Mina föräldrar lagar alltid nyttig mat, med så mager kött och sånt som möjligt och allt. Blev wokade grönsaker med nått kött i teriaky sås. Kanske 150-200 kalorier

Efter det hade pappa lagat hallon och blåbärspaj. Mindre nyttigt och givetvis käkade jag som en gris och jag kunde inte stå emot. Jag är svag. Blev 20 minuter på toaletten för att få upp det. Jag måste verkligen skärpa mig.  

Av Anonym - 16 mars 2008 14:56

Väg dag igår.

56.1 jag misslyckades. Den skulle ju stå på 55. okej inte så långt ifrån, men jag misslyckades iallafall.


Matintag än så länge (14:57)

Hallon och blåbärs smoothie 100 kcal

Ovido - Quiz & Flashcards