Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Anonym - 25 mars 2008 22:16

Ingen våffla för mig idag, tur att mina föräldrar glömt bort att det var den dagen idag.

Av Anonym - 25 mars 2008 20:12

Skolan började idag, men jag va hemma. Mådde ganska illa på morgonen och sov inte mycket under natten. Nu börjar det, nu ska jag kämpa som fan i 2 månader.

Eftersom jag va hemma va jag tvungen att äta frukost, det blev 1 dl vaniljyoghurt 55 kalorier.

Ingen lunch, till middag va det oxfilé med wokade görnsaker i teriakysås. Bra grönskaer som inte innehåller så mycket kalorier som purjolök, broccoli, champinjoner mm. Så det blev kanske 100 kalorier jag fick i mig.

Totalt: 155 kalorier

Ska dricka lite te nu med pyttelite honung så vi säger 200 kalorier.

Gick en promenad innan på 45 minuter och har även varit i stallet och ridit.


Nu ska jag bara fortsätta såhär :)

Ovido - Quiz & Flashcards