Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Anonym - 14 mars 2008 22:06

Från och med imorgon ska jag skriva upp mitt dagliga matintag.

Jag kan inte lura mig själv längre.

Av Anonym - 14 mars 2008 21:08

Helt galet sjuk. Mina föräldrar skulle bort ikväll och så frågade de om jag ville ha nått typ godis. Jag säger nej, jag vill inte ha, och mamma blir skitsur och börja bråka om att de alltid ställer upp och jag gör aldrig nått tillbaka. Hon ger sig inte förräns jag säger, men köpt nått då.


Hon kommer tillbaka med naturgodis, en påse gifflar och en påse ostbågar. Hallå? Vill hon att jag ska bli fet som ett jävla svin och rulla fram eller? Jag vet inte.


De stack vid 7 nångång iallafall och ni kan ju gissa vad som hände. Svag för har ändå skött mig nu i veckan. Öppnar skafferiet och börjar hetsäta. Helt plötsligt är påsen med gifflar slut och jag inser att jag tryckt i mig ungefär 1080 kalorier. Springer till toan och spyr som ett svin. Tror jag fick upp allt.


Jaha, så tänkte jag vad ska jag göra nu. Dum i huvudet går jag ner och tar ostbågspåsen. Jag vill bli smal, vad håller jag på med. Kränger hela jävla påsen på kanske en kvart. Går till toan och tror jag spydde upp allt det med. fruktansvärt ont i halsen nu och det visar väll sig imorgon på väger om jag fick upp allt eller inget.


Det var väll allt jag hade och skriva och erkänna. Sjukt äckligt inlägg och jag är dum i huvudet. Hejdå!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards