Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anonym - 24 mars 2008 19:04

fuck för helger/högtider. äta äta äta det är det ändå man gör här i livet. svullar sig fet.


Jaja förbjudna saker, för jag måste bli smal innan sommaren


  • Alla drycker som innehåller kalorier, får bara dricka te, vatten och cola zero/light
  • Godis, chips, choklad, popcorn och allt sånt skit
  • Bröd, ( endast knäckebröd )
  • Pasta och ris
  • Fettiga äckliga såser
  • Ost

Och mycket annat som jag inte kommer på just nu. På vardagarna äter jag ingen frukost, lunch i skolan (pyttelite), inget när jag kommer hem.

Undantagsfall, en frukt eller lite yoghurt eller ett knäckebröd när jag ska träna.

Att vara i stallet och rida tar sjukt mycket på krafterna så om jag är riktigt hungrig får jag äta något av de alternativen.


2 månader på mig, 2 månader som kommer bli jobbiga, men förhoppningsvis fina resultat :)

Av Anonym - 24 mars 2008 10:29

Usch och blä och allt. Just nu är jag så fruktansvärt äcklig. Firade påsk igår, för min syster kom på besök. Jag vill inte, det är pinsamt. Jag åt nog mer än vad världens fetaste människa gör. Jag bara vräkte i mig, äcklig påskmat, äckligt påskägg äcklig påsktårta. Jävla skit.

Jag skulle ju klara det, jag låg ändå på 55, nu ligger jag minst på 55555555555 kg. Åhhhh

Vad ska jag göra, är riktigt uppsvullen.


Imorgon börjar iallafall skolan, och jag har två månader på mig att bli smal.

Det få bli såhär, jag måste lyckas på de 2 månaderna.

Ingen frukost, när det är skola. Bara äta typ sallad på lunchen. Inte äta någonting hemma, för att säga att jag åt i skolan.

På helgerna får det bli det som tillagas till middag och frukost om jag inte kan spola ner det i toaletten eller nått.

Rida varje dag och mocka och allt, börja jogga minst 3 dagar i veckan, pomenader utöver det.


Idag vill jag bara dö, sista dagn jag får äta någorlunda på. det är fan bara två månader till sommaren, vandrande fetto? nej tack.


Ska gå promenad med mamma sen, där ryker ungefär 600 kalorier och rida 500 kalorier.


Jaja nu ska jag gå och dööööö.

Ovido - Quiz & Flashcards