Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Anonym - 21 mars 2008 22:44

Dagen började bra, det skulle gå bra, min planering va bra, skulle fått i mig cirka 250 kalorier max, tills mina föräldrar säger att vi ska äta hämtmat, jag kollar på menyn och allt spricker, hetsätning och spy, jag skulle ju sluta, det är vidrigt, usch,...

Av Anonym - 21 mars 2008 11:17

Fredag idag, snart är mitt lov slut när endels bara precis börjat.

Vägde mig i morse 55,6 . Precis samma som igår. Kanske bara en tillfällighet trodde jag, det känns så, vad skulle jag gjort för att gå ner det. Nää nu ska jag vara tyst, det är ju över bra att jag gått ner.

Mitt mål är ju 50, helst innan sommaren. Då har jag ungefär lite mer än 2 månader på mig, hmm good luck, men jag måste. vandrande fetto? nej tack.


Nu ska jag göra några sit-ups, sen äta frukost eftersom min mamma är hemma och glor på allt jag får i mig typ :/.

Det få bli lite yoghurt.

Ovido - Quiz & Flashcards