Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Anonym - 20 mars 2008 22:42

Motionen idag då.


Städade och plockade undan på mitt rum, kanske 100-150 kalorier

Promenad 40 minuter, 200 kalorier

Cykla fram och tillbaka till stallet i motvind, 200 kalorier

Träning och allt därtill, 400 kalorier


Endel motion, bara jag hade skött mig med maten tror jag att jag hade lyckats, jag är för svag.

Av Anonym - 20 mars 2008 22:38

  • Middag: omelett med lök paprika och svamp 200 kalorier

Mamma köpte naturgodis, ja jag hetsåt det, spydde på toan, dock inte allt tror jag, magen började må dåligt, som vanligt när jag käkar godis nuförtiden, varför inte bara sluta då?, jag måste kunna kontrollera mig, nästa bevis kom senare, pappa kom hem med ett påskägg han fått på jobbet, helvete, där fick jag i mig några bitar, nu är ångesten här, och jag vet inte vad jag ska göra, jag kommer aldrig bli smal om jag fortsätter såhär, jag skulle ju sluta hetsäta och spy, jag skulle klara det, jaja få börja om imorgon, faaaaaaaaan,

Av Anonym - 20 mars 2008 11:31

Skärtorsdagen idag, men det gör ingen skillnad.


Vägde mig nu i morse     55.6 :D     , helt galet, mega galet. Jag går ner när jag hetsäter och spyr. Fy för det ska jag sluta med, men det är verkligen så när jag sköter mig går jag upp när jag hetsäter går jag ner. Kanske för att jag få upp allting och då har magen ändå gått jobba lite och kanske förbränner. Eller jag har ingen aning. Få se vad jag väger imorgon, kanske var detta bara en tillfällighet.


  • Frukost: en bulle med ost 200 kalorier  <------------- fy mig

Det blir antagligen inte lunch eftersom jag åt fruskot nyss ( 11.34 )

och jag ska äta middag ganska tidigt för sen ska jag åka till stallet och vara med på en sak, som en träning, fast nu kommer massa människor och kollar så står min tränare i mitten och berättar avd vi gör typ ( clinic ).

Ovido - Quiz & Flashcards