Alla inlägg den 30 september 2009

Av Anonym - 30 september 2009 18:44

Åhh jag skäms så över min vikt.

Jävle fetto.

Så sjukt skabbig och äcklig jag är.

Riktigt jävla fet.

Fet som i mssa feeeettttt.

Valkar är det ända man ser på mig.

Det är bara valkar som pryder min kropp.

Och jag är bara så äcklad.


Vill träna, i massor.

Men jag 'r sjuk fortfarande och det gör mig så frustrerad.

Får snart panik.

Imorgon ska jag promenera iallafall.

Snart låtsas jag bli frisk för jag måste, jag bara måste ut och springa.

Varje dag, långt länge.

Tills jag faller ihop.


Min viktplan är bra.

Jag kommer nå min målvikt innan detta året slutar.

Nästa år ska bli bäst.

Jag kommer vara smal, höja mitt självförtroende och försöka leva livet.

Annars hoppas jag snart framför ett tåg.

Seriöst.

Ovido - Quiz & Flashcards