Alla inlägg den 26 september 2009

...

Av Anonym - 26 september 2009 22:59

Ta mig till kärlek, ta mig till dans.

Ge mig nått som tar mig någonstans.

Av Anonym - 26 september 2009 11:01

Åhh, idag har jag sjukt rastlös.

Har inget att göra, plus att jag är sjuk.

Vill inget annat än ut och springa faktiskt.

Men det kan jag ju glömma.

För mamma är hemma och hon sa det innan.

Att jag absolut inte fick springa.


Antagligen blir det tre promenader istället, med hundarna.

En har redan utförts.

Imorgon ska jag satsa på att gå en långrunda.

Eftersom jag ändå börjar bli lite bättre.

Och på måndag förhoppningsvis ut och springa,

För då är mamma på jobbet, och även pappa.


Men jaha, vad ska man göra idag.

Klockan är bara 11.05 och jag har varit upp i 3 timmar redan.


Ovido - Quiz & Flashcards