Alla inlägg den 24 september 2009

Av Anonym - 24 september 2009 21:32

Idag har jag i princip hällt i mig alvedon.

Finns det kalorier i alvedon?


Har iallafall ätit en banan, måste ju äta för att ta piller.

Poäng till mig,

Och till middag blev det knäckebröd men ost och tomat.

Knäckebröd är underskattat.

Dö gött, få kalorier och helt enkelt underbara.


Nu är jag hungrig och ahde mer än gäran gått ner och tagit nått ur skafferiet.

Men nej, en röst skriker att det är alldeles för sent.

För nu ska jag snart sova, och knaoot förbränna något kalori alls.

Allt kommer sätta sig på kroppen, fett.

Och det är äckel päckel varning.

Av Anonym - 24 september 2009 14:43

Igår var ingen bra dag, förutom att jag blivit sjuk,

började jag tänkta på något speciellt, som egentligen kommer upp 1000 gånger om dagen.

Som inte är positiva över huvudtaget. Det som sårat mig mest.


Jobbade, kom hem duschade och gick raka vägen upp tillrummet

och stannade där resten av dagen. Utan att säga ett ord.


Jag begär inte allt för mycket av de, men en kram,

en liten tröst, ngt som säger att jag inte är så ensam.

Me inget hände, ingen kom.

Ensamma är någonsin.

Altt ble bekräftat!

Ovido - Quiz & Flashcards