Alla inlägg den 4 september 2009

Av Anonym - 4 september 2009 17:06

Imorgon börjar jag att jogga.

Varje dag, typ.

För annars tappar jag det.

Gör jag det varje dag blir det en vana, som blir svårare att bryta.

 Och nästa helg åker mina föräldrar.

En vecka utan fasta, eller inte riktigt för jag jobbar.

Men de dagarna jag inte jobbar och efter jobbet blir det ingen mat alls.


Har ätit en liten frukost idag

Men mer blir det inte.

Pappa håller på att laga mat i köket.

Men nej, jag vill inte äta middag idag.

Jag kommer inte.


För övrigt känner jag mig som den mest mobbade människan på hela jorden. Det är fredag och jag har inget att göra. Okej jag börjar tidigt imorgon på jobbet, men ändå. Alla , i princip, mina vänner har i flyttat ifrån mig, det är bara jag kvar och jag har inget att hitta på saker med längre, inte ofta iallafall. Mobboffer nummer 1


Ovido - Quiz & Flashcards