Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anonym - 21 september 2009 20:31

Åt frukost idag och började därefter att städa mitt rum,

så ångesten skulle hålla sig borta.

Åt inget mer förräns till middagen.

Pasta, getost, nötter och grönsaker.

Tog två gånger.,

Ett fett pasta berg.

Planerade att jag skulle spy.


Hade jag inte haft det alternativet hade jag aldrig ALDRIG vågat sätta i mig all den pastan.

Men nu har jag det och då blir det alternativet just det,

Det är så lätt när man sitter där just då och vet att allt ändå snart kommer försvinna ut.

Och jag hatar att jag kan det.

Jag hatar att jag någonsin började med det.

Jag hatar att jag inte kan sluta.

Min

Av Anonym - 21 september 2009 13:54

Jag vill vill vill vill så gärna-

Men det går inte.

För den makten ha   r jag inte.

För i detta krävs det två beslut.

Två beslut från två människor.

Inget jag kan bestämma själv.


Känner mig så maktslös.

För jag vet att allt hade blivit bättre då.

Jag vet det bara, för då hade jag börjat kämpa på riktigt.

Försökt kämpa så allt hade blivit så bra som möjligt.

Kämpat till jag älskade mig själv.

Kämpat och gett allt.

Bar du hade blivit min.





Ovido - Quiz & Flashcards