Alla inlägg under augusti 2008

Av Anonym - 4 augusti 2008 11:43

Idag spöregnar det ute och jag överdriver inte.

Lät som orkan när jag vaknade.


Och nu sitter jag här framför datorn och tänker att jag borde vara glad, det är mycket som känns bra nu, ändå kan jag inte få upp ett leende på mina läppar, inte heller känna mig glad.


Jag har förändrats, okej att jag alltid varit blyg och lite tillbakadragen, hasf deppressioner i tidigare tonåren, men jag ahr alltid varit glad innan dess och när jag blev bättre.


Att jag förändrats är väll bara att acceptera, men jag vill inte gå tillbaka som när jag var extremt depprimerad, jag orkade inte leva då, tyvärr känns det som jag är påväg tillbaka, jag vill inte ha någon hjälp, men jag vet inte om jag klarar det själv ändå..

Av Anonym - 3 augusti 2008 11:01

Frukosten idag blev tugga-spotta.

Lika äckligt det med.

Men jag kan bara inte.

Jag önskar bara att jag kunde låta bli maten.

Av Anonym - 2 augusti 2008 20:48

Jag var också inne på en sån sida som sugarcovered.blogg.se

där man kunde räkna ut hur många kalorier man förbränner.

Så på en natt, tog 8 timmar skulle jag förlora mer än 400 kalorier.

Ibland kanske man sover mer som 10 timmar och då blir det mer än 500 kalorier.

Är det verkligen sant?


Förbärnner man verkligen så mycket på att bara sova? :/

Av Anonym - 2 augusti 2008 17:26

Idag hamnade middagen i toaletten igen.

Jag skulle sluta .

Det är äckligt.

Men när jag är hungrig och vräker i mig mat/elelr fel saker.

Så tänker jag att det kan jag bara spy upp i toaletten efteråt.

Det är en räddning.

Men jag önskar att jag inte kunde spy av mig själv.

För då hade jag kasnke slutat att äta

eftersom maten då stannar kvar i kroppen

vilket jag är rädd för

och då hade jag inte ätit så mycket.

Jag måste verkligen skärpa mig.

Av Anonym - 2 augusti 2008 16:01

Usch, när jag vaknade i morse mådde jag sjukt illa.

Visste inte va jag skulle ta vägen.

Hukade mig, la mig på golvet.

Men men det gick över efter att jag ätit ett äpple.

Där slank 60 kalorier ner :/

Av Anonym - 1 augusti 2008 17:05

Ikväll är det fest.

Vilket innebär alkohol.

Vilket innehåller massor av kalorier.

Men jag har en bra ursäkt att inte dricka.

Av Anonym - 1 augusti 2008 11:13

Jaha då vaknar man så är det redan augusti.

Vad började jag denna månaden med då..

Jo, laxering.

Nu känsn allt bra, men vad händer då?

Mamma kommer hem med en bulle och en kaka som hon tyckte att jag skulle ha på stranden idag.

Hon vet att jag inte skulle äta något onyttigt, kanske hon glömde?

Bara för att alla andra proppar i sig sånt betyder det inte att jag vill det.

Nej, jag ska inte till stranden,

vilket innebär att jag kan slänga bullen och kaka istället för att äta den.

Jag ska bli smal, inte fetare.

Ovido - Quiz & Flashcards