Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Anonym - 26 augusti 2008 21:41

Nu är jag tillbaka från min utlandsresa.

Från min vanliga sida var resan helt underbar.

Jag hade riktigt kul och jag bara älskade det.


Från min ätströningsida var det inte lika underbart.

Lyckades spy några gånger utan att någon inte märkte det.

Dock långt under vad jag brukar normalt.

Jag va hela tiden uppmärksam hur jag satt och hur jag låg och solade, vilken sida som jag såg smalast ut på.

Hemskt att se sig så många gånger under dagen endast i bikini.

Saken gjorde inte heller bättre att jag såg riktigt många snygga smala tjejer. Underbara kroppar, men vilket fick mig att känna mig extra fet, valross deluxe.

Att äta har inte varit några problem, hemma har jag svårt rför att äta, men så fort jag äter med andra och ute vräker jag i mig, jag vet inte varför.

Kanske för att jag inte vill visa att jag ahr ätstöringar och om jag äter mycket ser ingen det.

Så varje dag slutade med ångest, fick hålla det djup inom mig själv så att inget skulle märkas, lite ångest dränkte jag med alkohol då livet plötsligt känns lätt som en fjäder.

Även om måltiderna inte va jobbiga, va de jobbigt efteråt. Hjärtat dunkade i 190 och jag kunde inte koppla av, då jag senare insåg att det var ångest.

Ångets för jag hade ätit så mycket, kunde inte sitta still och mådde otroligt dåligt inombords.


Nu känns det som jag gått upp en massa. Köpte ett armband åt mig där. Det ska jag ta på mig nu. Som ska påminna mig om att inte äta. Eller så lite som möjlig iallafall. Jag orkar inte plåga mig längre nu. Lika bra att jag kör stenhårt tills jag når den vikten jag vill ha än att dra ut på det hela tiden.


Och jag tror faktiskt armbandet kan hjälpa mig, plus att skolan börjar nu vilket gör att det blir lättare att komma undan mat.


Jag hoppas att alla ni andra har haft det bra.


Nu gäller det.

Ovido - Quiz & Flashcards