Alla inlägg under augusti 2008

Av Anonym - 7 augusti 2008 14:34

Kalasdag, där alla ser om man inte äter, där man måste äta för annars börjar alla undra, där man måste sitta med ett leende hela middagen och efterätten ut, medans ångesten drar sönder en i bitar.


Nu måste jag träna lite så att jag blir av med så mycket som möjlig.


Jag kommer att sitta och hoppa med benet hela kvällen, i hopp om att några exktra kalorier försvinner och i hopp om att ångesten stryps en aning.

Av Anonym - 6 augusti 2008 22:43

Imorgon ska vi ha kalas

Precis vad jag vill ha

*noooooooooooot*

Av Anonym - 6 augusti 2008 22:37

Nu har jag precis (nästan iallafall) kommit hem från träningen.

Det är så extremt skönt efteråt.


Mina nyckelben börjar synas mer och mer nu och det känns som magen krympt. Återstå att se på vägningen måndag morgon.

Tyvärr kan jag inte säga vad jag ligger på då eftersom jag sticker utomlands i två veckor. Galet skönt- Galet mycket bikiniångest

Magen har varit ganska platt, inte uppsvälld elelr något.

Men det verkar som när jag är lite nöjd förstör jag alltid det.


Jag måste lära mig att stå kvar.

Av Anonym - 5 augusti 2008 23:24

Missyckad deluxe.

Skjut mig.

Av Anonym - 5 augusti 2008 19:04

Jag är

 hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk

äcklig äcklig äcklig äcklig äcklig äcklig äcklig äcklig

fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet  fet



Snart är det time för vägning

Jag kommer aldrig bli smal

bara att inse

Jag är alldeles för svag.

Av Anonym - 5 augusti 2008 17:50

Middagen kallar strax, jag vet inte vad jag ska göra

Har redan planerat att spy upp den.

Jag kan inte behålla den.

Nej, det är nog inte så normalt att planera det i förväg.

...

Av Anonym - 4 augusti 2008 20:35

Så blev det, fick upp middagen.

Efter det åt vi efterätt. Bär med smält choklad över

Även lite av det hamnade i toaletten.

.........

Av Anonym - 4 augusti 2008 18:55

Idag hemma skulle vi äta tre rätter middag.

Kom undan förätten för att inte få i mig massor mer.

Så komemr mig favorit rätt in som huvudrätt.

Jag smäller av.

Har varit ganska nöjd idag, men nu känenr jag mig bara

smutsig, fet, äcklig och uppsvälld.

Jag måste spy.

Jag måste.

...

Ovido - Quiz & Flashcards