Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Anonym - 27 augusti 2008 23:05

Det känns ganska bra nu, med alla rutiner.

skolan.

Slipper äta frukost

Slipper äta så mycket till lunch

Slipper äta middag hemma


Nu ska jag sova, skola imorgon, länge :/

Av Anonym - 27 augusti 2008 14:10

Idag va de skola och nu börjar alla vanloga rutiner igång.

Funderar ganska mycket nu på vad jag vill göra efter skolan eftersom jag börjat mitt sista år på gymnasiet.

Har ju ändå ganska lång tid kvar men ändå.


Många tankar går också till de 3 kraven, som jag själv satt upp eller vad man ska säga.

1. Få bra betyg, plugga som fan

2. Satsa på ridningen för att jag vet att jag verklgen vill det

3. Bli smal, för jag trivs inte med mig själv för 5 öre


Dessa 3 sakerna kommer jag, förhoppningsvis, om inte motivationen sjunker, satsta helhjärtat på.

Ovido - Quiz & Flashcards