Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Anonym - 9 augusti 2008 20:30

Nu håller jag på att packa inför resan.

Det ska som sagt bli ganska skönt.


Men jag oroar mig faktiskt för maten.

Där kan jag inte spy. ( bra )

Jag kan inte hetsäta ( bra )

Jag måste äta frukost, lunch middag, kanske kan skippa endel ( dåligt )

Jag är rädd att jag ska äta så mycket att min mage kommer se uppsvälld ut (dåligt)

Jag är rädd för att visa min kropp i bikini 24/7


Men jag hoppas allt går bra. Det kanske bli bra med maten. Att jag inte äter så mycket för att jag vet att jag kan inte bli av med det.


Av Anonym - 9 augusti 2008 18:43

Jag vet inte om jag kan något annat än att spy nuförtiden.

Det går bara inte att hålla kvar maten.

Jag är rädd, vägning på måndag.


Om jag klarar av det vill säga.

Började nästan gråta av bara tanken igår.

Ovido - Quiz & Flashcards