Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Anonym - 8 augusti 2008 20:28

The last goodnight - Pictures of you


Takida - Curly sue

Av Anonym - 8 augusti 2008 19:23

Planering, det är typ det jag sysslar med hela dagarna.

Planering av mat, ska jag äta, vad ska jag äta,

vad innehåller minst kalorier, när ska jag äta

kan jag komma undan, ? ? ? ? ? ? ? ? ?


Jag är trött på all planering, jag gör det omedvetet

är det normalt?

jag vet inte vad som är normalt eller onormalt längre.


Planerade jag innan? eller åt jag när jag var hungrig

eller när det severades.


Allt har blivit så komplicerat nu att det blir fel hela tiden.

Av Anonym - 8 augusti 2008 12:27

Kanske inte allt av maten kom upp?

JAG KÄNNER MIG FEEEEEEEEEET.


Kutar runt i huset, i hopp om att allt ska försvinna


Varför äter jag.

Jag vill ju inte äta

Jag är glad när jag inte äter och är tom.

Av Anonym - 8 augusti 2008 11:48

Det blev hoppande med benet


Det blev för mycket mat


Det blev spy på toaletten.

Ovido - Quiz & Flashcards