Alla inlägg den 4 augusti 2008

...

Av Anonym - 4 augusti 2008 20:35

Så blev det, fick upp middagen.

Efter det åt vi efterätt. Bär med smält choklad över

Även lite av det hamnade i toaletten.

.........

Av Anonym - 4 augusti 2008 18:55

Idag hemma skulle vi äta tre rätter middag.

Kom undan förätten för att inte få i mig massor mer.

Så komemr mig favorit rätt in som huvudrätt.

Jag smäller av.

Har varit ganska nöjd idag, men nu känenr jag mig bara

smutsig, fet, äcklig och uppsvälld.

Jag måste spy.

Jag måste.

...

Av Anonym - 4 augusti 2008 11:43

Idag spöregnar det ute och jag överdriver inte.

Lät som orkan när jag vaknade.


Och nu sitter jag här framför datorn och tänker att jag borde vara glad, det är mycket som känns bra nu, ändå kan jag inte få upp ett leende på mina läppar, inte heller känna mig glad.


Jag har förändrats, okej att jag alltid varit blyg och lite tillbakadragen, hasf deppressioner i tidigare tonåren, men jag ahr alltid varit glad innan dess och när jag blev bättre.


Att jag förändrats är väll bara att acceptera, men jag vill inte gå tillbaka som när jag var extremt depprimerad, jag orkade inte leva då, tyvärr känns det som jag är påväg tillbaka, jag vill inte ha någon hjälp, men jag vet inte om jag klarar det själv ändå..

Ovido - Quiz & Flashcards