Alla inlägg under maj 2008

Av Anonym - 6 maj 2008 18:18

Mitt mål för denna månaden är att jobba bort så mycket fett att mina lår inte nuddar vid varandra, det är sjukt sabbigt som det är nu, korv ben deluxe.

Av Anonym - 4 maj 2008 22:13

Think thin

Stay strong, starve on

Hunger hurts, but starvings works

keep up the good work

Av Anonym - 4 maj 2008 22:09

Imorgon är det orientering i skolan, vilket är mycket bra för då för jag röra feta mig,


Igår var jag hos en kompis, det bjöds på kladdkaka, och gissa, jag kunde inte stå emot, nu väger jag massor och jag känner mig som en valross, riktigt skabbigt,


har ätit bra idag iallafall, ridit och gått en långpromenad, men det räcker inte, jag är värdelös, aldrig, men denna veckan ska jag gå ner massor, det är en jävla vecka på mitt liv, stå emot måste jag klara, och jogga och promenera massor,

Av Anonym - 3 maj 2008 11:24

Smal och brun, det finns inget finare och bättre än det.

Av Anonym - 3 maj 2008 11:19

Detta är illa, 1 inlägg och det är den 3 maj, dåligt gjort

jaja igår åt jag godis, fuck, det var inte meningen, allt blev fel, och jag vet inte, som straff får jag inte äta idag, nej nej nej,

någon måtta få det vara,

solen skiner och jag vill sola, men det kan jag inte fet och vit, kan det bli värre?

Av Anonym - 2 maj 2008 12:10

Dålig, dålig dålig uppdatering känner jag. Inte bra, men jag har inte varit så mycket vid datorn de senaste dagarna.


Det blev fler kalorier på valborg än vad jag räknat med, och fastan gick åt skogen, men tränade igår så jag hoppas att allt är gone.


Idag har jag cyklat en halvtimme ungefär och varit och ridit och mockat,

det är blir kanske - 700 kalorier, ganska bra


Maten har varit ett äpple och lite sprite zero = 70 kalorier


Nu är dagen inte speciellt långt kommen, den är bara 12.14

så jag hinner göra massa mer :)

Ovido - Quiz & Flashcards