Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Anonym - 14 maj 2008 21:58

Jag vet fortfarande att endel tycker jag är dum i huvudet, men jag skiter i det, jag vill inte se normal ut, fatta det,

Jag vill att man ska se mina revben, jag vill ha smala armar och ben, platt mage och knappt ett ynka fett på kroppen,

Jag vill se ut så, sen skiter jag i om det är normalt eller inte.

Former tilltalat mig faktiskt inte alls.


Det känns som fettet på magen har minskat, nu är det bara lite lite kvar, men snart är det borta, den är nästan platt, och mina nyckelben syns ganska tydligt, problemet med min kropp är att allt sitter på låren och röven, det måste bort, snarast möjliga.


Men det känns som jag är på god väg i mitt mål, träningen fungerar verkligen bra, jag drar mig ut och joggar fast jag inte pallar eller egentligen har annat att göra, får ångest om jag vilar ( som idag ) tränade på hästen dock, men joggade inte. 5 dagar i veckan minst ska jag jogga, och utöver det är det hästen varje dag, plus promenader och annat.


Och alla som säger att killar vill inte ha undernärda tjejer, och bla bla bla,

det är jag som ska trivas i min kropp och jag kommer inte göra det förräns jag är smal, men killar vill inte ha tjocka tjejer iheller, och om han inte vill ha mig som jag ser ut och inte hur jag är så är han inte värd mig vilket fall som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards