Alla inlägg under maj 2008

Av Anonym - 26 maj 2008 16:02

Ätit: 

  • 100 gram hallon 30 kalorier
  • 1 tesked honung 25 kalorier
  • 1 matsked russin 27 kalorier
  • 1 riskaka 27 kalorier

Druckit:

  • 1 mineralvatten
  • 2 koppar te
  • fun light

Totalt: 109 kalorier, vi säger 120 för att vara på den säkra sidan


Dagens motion: 30 minuter promenad

Ska till stallet nu ikväll,

Av Anonym - 26 maj 2008 15:58

Det har spöregnat hela dagen, och allt är helt grått

Magen skriker efter mat och den gör ont,

sitter och äter lite hallon, brukar ta frysta

lägga i en skål och värma tills det ryker om dom,

blir lite sörjigt men det är gott, och endast 30 kcal/100 gram,

bra nu när jag bara ska äta runt 100 kalorier om dagen.

Vad gör man inte för att bli smal ?

Fryser också riktigt mycket, men hellre det än att vara fet och svettas som en gris.


Av Anonym - 25 maj 2008 22:26

Keira Knightley smal och vacker !!

Av Anonym - 25 maj 2008 20:44

Skrev aldrig igår, gick inte speciellt bra iheller, tog laxering igårkväll och vaknade med cp ont i magen, där försvann mina sista tabletter, hur ska jag nu få tag i nya? pisnamt att gå och köpa, denna kartan jag hade nu hittade jag hemma.


har inte spytt eller hetsätit på länge, vilket känns bra, men idag bar det av till toan igen, åt mer än planerat, var tvungen,de där knäckebröden behövde jag inte,

Men middag "slapp" jag, sa att jag inte mådde bra och åt en liten skål vaniljyoghurt, bättre än den hemma lagade pizzan som serverades hemma.


Från och med imorgon ska jag skriva matdagbok här, allt för att jag ska skräpa mig, pinsamt att visa allt jag äter här för alla er säkert vackra smala människor, därför kanske jag tänker mer och äter mindre,


Nu är det bara 6 dagar kvar tills mitt datumet på mitt mål är hät, jag skulle ju lyckas, det finns fortfarande chans, om jag äter under 100 kalorier om dagen och joggar varje dag, + hästen promenader och andra aktiviteter.

Av Anonym - 23 maj 2008 20:36

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I don’t believe it makes me real
I thought it’d be easy
But no one believes me
I meant all the things I said

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I’m trying to let you know
That I’m better off on my own

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don’t know how it got so bad
Sometimes it’s so crazy
That nothing can save me
But it’s the only thing that I have

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I’m trying to let you know
That I’m better off on my own

On my own

I tried to be perfect
It just wasn’t worth it
Nothing could ever be so wrong
It’s hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I’m trying to let you know
That I’m better off on my own

Av Anonym - 23 maj 2008 20:30

Orka att alla har anfall, orka att jag alltid ska göra fel

jag kan inte hjälpa att jag är som jag är

men vad fan gör jag för fel hela tiden

alla bara klagar

jag är äcklig tråkig värdelös

jag orkar inte

alla, verkligen alla

jag orkar inte mer


Förlåt, men jag kan inte vara perfekt

Av Anonym - 23 maj 2008 19:44

Jobba imorgon och upp tidigt gå en massa :)


fick mina jeansshort idag, de satt bra, men ett annat mål att att de ska hänga löst, så undebart.



Av Anonym - 22 maj 2008 22:07

Endast några punkter: 


06. People will remember you as "the beautiful thin one".

11. Bones are clean and pure. Fat is dirty and hangs on your bones like a parasite.

21. Do you want people to say "for gods sake get off me you're crushing me!!!" or "you are sooo light" ???

32. Nothing tastes as good as thin feels.

40. Thin people look good in ANY kind of clothes.

42. Puffy cheeks, double chins and thick ankles-- aren't attractive.

( OBS: FÖR MIG SJÄLV )

Ovido - Quiz & Flashcards