Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Anonym - 18 maj 2008 18:03

Skrev aldrig igår, jobba första gången på ett jobb, som jag ska jobba på nu i sommar och tjäna pengar så jag kan köpa fler och mindre kläder när min målvikt är nådd, så kul det kommer bli, alla kläder sitter sjukt mycket snyggare på en smal männsika en en tjock.


Det var kul iallafall på jobbet, lite slitigt, men jag kan ana att jag förlorade massor av kalorier, jobbade 8 och en halv timme, satt nog ner en timme sammalagt, resten gick man runt överallt, helt perfekt, jag kommer bli massa smal, here i come, snabbare än du tror.

Av Anonym - 18 maj 2008 18:01

Vad säger ni?   

Mums? *Noooooooot*

Riktigt motbjudande

never att min vikt någonsin kommer passera 60

Aldrig kommer en 6 pryda min vikt, nej nej nej

Inte ens en 5, när jag nått mitt mål, bort bort med höga siffror.

Ovido - Quiz & Flashcards