Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Anonym - 19 maj 2008 21:41

Nu har jag bestämt mig, för att få emr kontroll

jag måste ta mod till mig, ta fram den vita saken

som berättar sanningen för mig, jag måste veta vad jag väger

så jag vet hur mycket mer jag behöver kämpa,

jag har 12 dagar på mig att uppnå mitt mål,

ganska länge, jag ska lyckas,

Av Anonym - 19 maj 2008 14:08

Mums! eller vad säger ni?

euuuuuuuuuuwww

Av Anonym - 19 maj 2008 14:00

Gick inte i skolan idag, skyllde på huvudvärk

men sanningen är den att jag kände mig fet

äckligt fet för att visas bland andra människor

jag kunde bara inte,


Vågade inte väga mig idag iheller som jag skrev tidigare, jag är rädd, rädd att vågen ska visa alldeles för höga siffror, så jag få känna mig ännu mer värdelös, oduglig och allt det där. Det går i perioder, från att väga mig varje dag till att jag knappt vågar kolla på den ens.


Jag orkar inte, jag är en fånge i min egen kropp

Ovido - Quiz & Flashcards