Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Anonym - 15 maj 2008 19:31

En sak till jag funderat över är:


Så fort en människa är lite under den normala vikten är man ett anorexiaoffer hit och dit.


Men om man är lite över det normala, när då har man inte problem, då är man normal, för denna världen är faktiskt big size deluxe.

Av Anonym - 15 maj 2008 19:28

Bmi? Vem har kommit på det.

Har suttit här och funderat en stund.

Normalt ska man ligga mellan 20-25

jag ligger under den gränsen, endel iallafall

och vem som helst som hade sett mig

hade fattat att jag måste gå ner i vikt

jag är tjock, men enligt bmi måste jag

gå upp minst 5-6 kilo för att komma

över gränsen till vad som kallas normal

okej, jag vill inte vara normal

jag vill vara under, långt under

men hallå, ändå, varför ska man vara så stor?

Av Anonym - 15 maj 2008 19:21

Jag måste kämpa hårdare, så hårt att jag knappt orkar, jag är lat, slö och tjock.

Verkligen tjock, fetto, äckel,

träna träna träna mer mer mer 



aldrig sluta, måste kämpa hårdare, för att vinna, för att nå mitt mål, för att bli smal, för att bli lite vacker, för att orkar göra vad som helst att fettet inte tar emot,

kunna flyga, vara lätt som en fjäder, dansa fram,

Av Anonym - 15 maj 2008 17:15

Hade engelska b nationella idag, gick kasst,

för jag är sämst på engelska,


Vågar inte väga mig, det skrämmer mig,

jag tänker på en siffra jag vill att vågen ska visa,

men tänk så gör det inte det,

då kommer livet gå under,

men ändå känns det som jag gått ner lite,

jag vå se när jag vågar ta mig i kragen och ställe mig på den vita saken,

som samtidigt är min vän och fiende,

Ovido - Quiz & Flashcards