Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Anonym - 21 maj 2008 17:34

Måste bara berätta en ganska komisk sak innan jag sticker och tränar,

en dag nu i veckan satt vi och åt lunch i skolan

Då sa en tjej, ganska mullig, inte tjock men mullig,

hon var mindre förr 1-2 år sen.

så åt hon 2 vårullar ^^ ris, pasta och sås

och så sa hon senare nånting

"nej, jag bantar"

HAHA hallå lixom? bantar och du vräker i dig 2 vårullar och massa kolhydrater och fettiga såser? hur nyttigt är vårrullar egentligen? mega onyttiga, plus att hon käkade godis när vi kollade på film i ett ämne i skolan, kanske behöver hon blir mer insatt, eller så har hon missuppfattta allt ?

HAHAH

Av Anonym - 21 maj 2008 17:29

Nu har jag kommit hem från en joggingtur idag med, det blir imorgon också, sen på fredag blir det lite vila, kommer inte hinna allt jag måste göra då, sen jogga lördag och söndag med, kasnke vila på måndag, jaja långt tills dess,

Vägde mig som sagt, gick ner lite från i igår till idag, endast lite, men bättre än att stå still eller gå upp..

Nu ska jag till stallet och träna

stay strong

Av Anonym - 21 maj 2008 15:57

Japp, jag vägde mig i måndags, och igår

poch nej, vågen visade inte avd jag villle

men så är det väll alltid?

ska väga mig varje dag nu för att ha kontroll

måste veta,

vågar inte säga vad jag vägde, så fort

jag är under 55 kommer jag säga till, just

nu är det bara sååå vidrigt,

55 är vidrigt det med, men det börjar kännas meningslöst

jag vill vara smal, jätte mycket, men jag går inte ner och jag vet mycket väl att det är mitt fel, jag vet, jag måste orka, jag måste nå mitt mål denna månaden, jag ska, jag kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards