Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Anonym - 31 augusti 2010 11:02

Det hjälper att vara envis, att inte ge upp sina drömma och mål.

Att fortsätta kämpa trots bakslag och alla hinder man måste över

innan man kommer i mål. Det är en kamp, och kampen är inte till

för att avslutas förräns allt är uppnått.



Idag hade jag gått ner 0,6 kg från igår. Det känns bra. Fast enligt mina planer skulle vikten varit lägre vid detta tillfället. Men jag ger inte upp. Jag ska dit jag vill även om jag missar målet med någon vecka. Bätytre jag kommer det än inte alls.


Tränade inte igår, jag kan verkligen inte med benet. Men jag få göra annat som sagt, promenader och styrka. Men det dröjer nog lite tills jag kan springa milen igen. Hoppas konditionen inte hinner åka helt i botten, för det är ju en färskvara och det försvinner så sjukt fort.


Nu ska jag städa mitt hem och ikväll blir det jobb, som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards