Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Anonym - 28 augusti 2010 16:16

Helg, äntligen helg.

Fast det är min jobbhelg, men ändå.

Helg låter alltid mycket bättre än typ tisdag.


Igår åt jag skorpor och brie ost till middag, även det ända jag åt på hela dagen, plus någon godisbit. Men försökte spy upp det sen. Fick nog inte upp allt men endel. Har ändå varit av med mina bulimi fasoner ett bra tag. Men nu nådde de mig igen. Det är så svårt att sluta när man väl börjar. En period kunde jag spy 3-4 gånger om dagen, dag efter dag, vecka efter vecka. Äckligt, ohälsosamt, farligt, utmattande, några ord som beskiver det hela.


Idag tränade jag efter jobbet, I mils jogging blev det. Skönt var det också, kände mig faktiskt inte alls speciellt trött eller utmattad efteråt. Snarare svärtom, jag blev överpigg. Riktigt riktigt skönt.


Har inte gått ner så mycket som jag ville. Har bara gått ner lite mer än 2 kilo. Måste skärpa mig, fast samtidigt äter jag inte alls mycket och börjar träna en hel del. Men som jag skrev sist, kanske det bara är trögt med viktnedgången i början.


Nu ska jag kolla på film, ligga helt stilla och kolla på film. Det tycker jag att jag nästan förtjänar, men b


ara nästan!!


Ovido - Quiz & Flashcards