Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Anonym - 27 augusti 2010 01:30

Har haft fullt upp men jobb och träning så därför har det varit dåligt med uppdatering. Orkade inte träna idag, för en i familjen åkte in på akuten.

Men annars har jag tränat alla dagar denna veckan, ansålänge.


I måndags blev den 8,5 km, i tisdags blev det 8 km och i onsdag 5,5 km fast med intervaller istället för bara löpning. Det ska tydligen förbättra konditionen ännu mer än vanligt löpning bara. Alltså totalt 2,2 mil denna veckan. Målet är 4 mil denna veckan, ska verkligen försäka det.


Men med vikten går det skit. Jag äter bara en gång om dagen, men förhoppningsvis är det bara trögt i början, för det av det förra gången. Sen bara rasade jag, så jag fortsätter att kämpa och hoppas på en snar förbättring annars få jag ta i ännu hårdare.


Nu ska jag sova, är ledig imorgon ska bli skönt.

Ibland kan det vara tufft inom hotell och restaurang branchen

Ovido - Quiz & Flashcards