Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Anonym - 30 augusti 2010 12:24

Vaknade i morse, gick upp och väntade en liten stund tills jag skulle göra min dagliga vägning. Måste alltid vänta en liten stund, har fått för mig att man är tyngre precis när man vaknar, eller jag känner mig de så måste vänta om ifall att.


Vägde mig, hade gått upp 4 hg, fick total panik. varför? Började hetsäta allt jag hade hemma som går ner lätt. Bara tryckte, fick ångest. Gick och spydde på toaletten. Äcklig igen. Jag är så jävla fet och mitt cp ben hindrar mig från att träna så hårt som jag vill och jag får panik eftersom jag inte kan träna och då komemr jag bara gå upp. Jag kan inte sluta träna, jag måste göra massa annat tills jag kan börja springa igen.


åhh vad jag hatar det. Jag kan inte tänka på att jag inte kan springa. Jag vill springa, kilometer efetr kilometer, känna hur svetten bara rinner,känna hur hjärtat få jobba, hur andningen blir allt mer ansträngd, springa tills jag inte orkar mer, vilaen minut och sen börja processen igen. Jag villkänna hur fettet rinner bort från mig.


Jag är FET. och jag har halvpanik på grund av det. Vad fan ska jag göra. Jag vet inte. Jag vet ingenting just nu mer än att jag är fetast i världen.

  


Ovido - Quiz & Flashcards