Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Anonym - 23 augusti 2010 15:30

Har inte kunnat skriva i helgen för att jag har varit hos mina föräldrar.

Som jag har skrivit tidigare i våras bor jag inte hemma längre,

utan har flyttat hur huset.


Givetvis gick jag upp i helgen. Det går inte och vara hos mina föräldrar. Jag blir fet som en gris. Jag få typ vänta och åka dit igen tills jag blivit smal. Det är mat hela tiden, och de handla extra god mat för att jag kommer hem. Sen sitter jag där och kan bara tänka på hur många kalorier jag får i mig, det får jag skuldkänslor för. Jag kan inte ens njuta av den, lika bra att jag inte är där då.


Som straff har jah knappt ätit idag, trorts att jag avrit på jobbet, där mat är en välfdigt stor del. Men jag lyckade hålla mig ifrån det. Gick sedan upp och tränade när jag hade slutat. Det slutade på 8,5 km. Nästan en mil. Är ganska nöjd.

Skullegentligen inte ens springa det, sen ju mer jag sprang ju fler mål satte jag upp, till jag landade på 8,5 km. Ändå är jag inte helt nöjd, jag kunde ju försökt med milen? 


Aldrig Aldrig nöjd. Men så är det väll.

Ovido - Quiz & Flashcards