Alla inlägg den 20 augusti 2010

Ner

Av Anonym - 20 augusti 2010 12:12

Skrev aldrig igår, men gick ner 0,4 hg från dagen innan.

Så hittills har jag gått ner 1,6 kg på 2 dagar.


Har inte vägt mig idag än, ska göra det snart.

Tränade igårkväll iallafall. Joggade tills jag var helt snurrig i huvudet.

Så jag hoppas att vågen pekar nedåt idag med.


Ska försöka gå ner 2-2.5 kilo i veckan.

Tills jag är på min målvikt.

Kanske, kanske tar ngn minipaus och äter lite mer för att orka.

Men att gå ner den summan varje vecka är inte så svårt.

Det är bara till att inte äta någonting alls.

Eller äta lite och motionera bort det istället.


Jag kommer nog äta lite, måste äta på jobbet eftersom vi äter tillsammans då.

Och sen träna bort det på gymmet och med promenader istället.

Men oftast blir det bara en måltid om dagen.


För jag känner att jag verkligen måste nu. Jag är ung, jag vill inte vara ung och ful. Det är nu jag har chansen att bli ung och snygg innan man ruttnar ihop i en hög. Ung snygg och smal.


Ovido - Quiz & Flashcards