Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Anonym - 29 augusti 2010 19:49

Är inte detta typiskt?


När det går så bra med träningen, då går mitt ben och blir inflammerat i någon muskel. Kan knappt stödja på det emellanåt. Har i och försig haft detta några veckor, men tänkt bort det och försökt gjort mitt bästa när jag tränat ändå. Men du känns det som att det inte går längre. Började jogga idag tills jag nästan började böla av smärta i benet, kunde inte gå på den ens. Så fick lägga om träningarna till styrketräning istället. Måste ju bränna kalorier ändå även om jag inte kan springa.


Ska försöka prova en annan maskin på gymmet imorgon som kasnke är lite skonsammare för benet. Annars kommer jag dö av att bara sitta still. Går iallafall på lite antiinflammatoriska tabletter och ska investera i bättre skor för fötterna så hoppas jag detta är över på nolltiden. Jag kan inte bara sitta still och inte göra något. Och styrka är jag inte jätte intresserad av. Vill gå ner i vikt, bränna kalorier, inget mesande.


Vikten har legat helt still nu i 3 dagara, exakt samma vikt, inte ett gram åt något håll.

Ovido - Quiz & Flashcards