Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Anonym - 18 augusti 2010 11:54

Nu blir det nystart, och jag ska bli riktigt snyggt smal.


Sommaren har varit kaos på matfronten, och jag vet inte om jag någonsin blir av med mina ätstörningar. De komerm alltid tillbaka, det finns alltid ihuvudet, att man inte borde, att man kasnke ska ta något annat, att man ska hoppa över massa måltider. Det går inte att äta normalt, det går bara inte.

Fast även det så är jag feet, riktigt äcklig fet. Har nog aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv innan. Jag äcklas verkligen av mig själv. Men nu börjar jag igen, nu ska det svältas och tränas.


Hade gått ner 1,2 kg sen igår. Ska väga mig varje dag som jag gjorde innan.


För jag vill ha drömkroppen, jag vill vara snygg. Jag kan aldrgi vara snugg tjock, det går bara inte.

Ovido - Quiz & Flashcards