Alla inlägg under juni 2009

Av Anonym - 19 juni 2009 22:54

Snart, nästan exakt, är det ett halvår sedan det hände.

Den värsta dagen i hela mitt liv och jag är säker på att inget kan bli värre.


För exakt ett halvår sedan var jag lyckligt omedvetande att du knappt bara hade ett par timmar kvar att leva. Att ditt liv skulle ta slut här var helt ur tankarna. Att vakna upp mitt i natten av ett samtal. Efter det tog mitt liv också slut. Skrik, gråt och förtvivlan var allt som följde.


För exakt ett halvår sedan fanns du fortfarande i livet. En och en halv timme till innan hela min värld skulle rasa samman för alltid. För än idag känns det så. Inget blir lättare, inget blir enklare, saknaden efter din närhet, värme och kärlek blir bara större och större för varje dag, och jag tror inte att den någonsin kommer sluta att växa.


Vi hann inte ens säga ett riktigt farväl, något jag alltid kommer att få leva med, något jag aldrig kommer förlåta denna värld för.


Du är den jag alltid kommer älska

Du är den jag alltid kommer sakna

Du är den jag alltid kommer minnas


Tusen tårar, inga ord. Du fattas mig, utan dig är jag inte hel.


Vila i Frid Älskade du <3

Av Anonym - 18 juni 2009 19:36

Som jag har skrivit tidigare idag har jag mest legat i sängen.

Vilket gör det svårt att äta eftersom man knappt rör sig.

En bra effekt enligt mig.


Åt en smoothie i morse, yoghurt, banan och frysta hallon, Ca 125 kalorier.


Mer har jag inte ätit förräns nu. Mina föräldrar är hemma lixom jag och då vet de att jag inte har ätit elelr ska någon annanstans, och däröf rmkiddag tillsammans, men jag klarar inte av lagad mat idag, det gick bara inte. De blev arga för jag inte åt, givetvis skyllde jag på annat, inte att jag inte klarar av det.

Men eftersom jag ska jobba imorgon, är det bäst att jag äter lite iallafall så jag inte svimmar på jobbet, pinsamt värre. Så jag gick nyss ner för att se vad vi ahr hemma.

Och vad hittar jag, frukter i massor. Det låter bra, fräscht, nyttigt och någorlunda lite kalorier. Vi hade, banan, äpple, mandariner, körsbär, hallon, jordgubbar, physalis, apelsiner, citroner, mango och melon. Massor av frukter alltså. Så det blev en supergod fruktsallaad, eller tror jag, den står bredvid mig nu. Jag valde

  • Jordgubbar
  • Hallon
  • Banan
  • Körsbär
  • Mandarin
  • Och en pytteliten klick kesella ovanpå

Så nu jag väll inte svimma imorgon iallafall. Det får bli lite strykeövningar inna läggdags eftersom jag äter nu.

Av Anonym - 18 juni 2009 16:45

Idag är humöret i botten, eller humöret men glädjen.

Vill bara försvinna fortsast möjliga från denna världen.

Det är ett straff att bo kvar här, att fortsätta finnas här.


Någon kan råka skjuta mig eller köra på mig.

För att hoppa framför ett tåg känns ganska egoistiskt.

Överdosera? har inga tabletter.

Hänga mig? har någon ett bra rep och en bjälke i taket. skicka då det på posten till mig.


Även fast solen skinit hela dagen har jag bara legat inne i min säng, under duntäcket med nedrullade persienner ( eller hur det stavas)


Har bara gått en promenad, det är allt jag vistats ute idag.

hatar mitt livså sjukt jävla mkt, vantrivs så in i h¨lvete.

Och nu sitter folk bakom sina datorskärmar, läser detta och tänker, gör nått åt ditt liv då.


visst, men vad fan då. Hade den jag älskat mest på denna jorden inte tagits ifrån mig för alltid, hade mer än gärna kämpat. För jag hade kämpat för honom. Han fanns verkligen alltid där när jag behövde honom. Hur arg jag än var, blev jag alltid glad direkt när jag såg honom. Ha fick mig alltid att fortsätta kämpa, gjorde mig alltid glad, fanns alltid där, gjorde massor för mig, alltid snäll trots att jag inte alltid va lika snäll tillbaka. Han var mitt allt, min bästa vän, min andra halva.


Så tror ni att man får motivation att fortsätta vara sä jävla glad hela tiden när man får knytslag efter knytslag, spark efter spark, slag efter slag av denna helvetes värld.

Av Anonym - 18 juni 2009 15:28

Ikväll är det supersize vs superskinny och jag ska sitta bänkad som vanligt.

I helgen är det midsommar, som ska firas? inte alls, jag jobbar.

Slipper alla spritkalorier och matkalorier för den delen.


Igår åt jag sparris, blomkål en potatis och 1/4 majsbiff.


Sparris och blomkål är värsta smalmaten.

  • Sparris innehåller 29 kalorier på 125 gram.
  • Blomkål innehåller 18 kalorier på 75 gram.

Så med potatiosen den äckliga majsbiffen och grönskaerna hamnar min middag på ca 150 kalorier. Plus 50 kalorier för jag åt nått kex under dagen, vilklet gjorde att min dag slutade på 200 kalorier.


Gick en promenad på 30 minuter och cyklade 1,5 mil. Så gårdagen får ett godkänt.

Av Anonym - 12 juni 2009 12:07

Haha nu kan jag inte skriva äntligen fredag som jag skrivit innan för nu ska jag jobba i helgen. Skönt med pengar och jag får en hel del pengar, men det är mysigt att bara vara hemma också. Men som sagt pengar, motion plus om vädret ändå ska fortsätta såhär (spöregnat i ett dygn och blåser storm) kan jag lika bra jobba.


Ska på student idag också, kuligt. Men kanske inte för dem som tar med tanken på vädret. fast Åhh vad jag vill göra om den dagen.


Åt frukost idag, vilket resulterade att jag blev hängande över toaletten. Det går verkligen inte äta normalt när man försöker, så kan lika bra skita i det och fortsätta som jag gör.

Av Anonym - 11 juni 2009 18:11

Idag har jag nog fått i mig cirka 400 kalorier.


Va ute med hundarna innan på dagen, hade inte ätit något alls då. Hade även gjort en massa övningar , så att jag blev helt slut i kroppen. Men jag va ju tvungen att gå ut med dem. Allt gick bra förutom i slutet av turen, det kändes som jag skulle svimma, kroppen blev helt svag, jag orkade inte tänka och jag började skaka, kändes verkligen som jag skulle trilla ihop när som helst. På nått sätt kom jag hem och gjort iordning till hundarna. Kändes som kroppen ble helt galen så då proppade jag i mig ca 100 kalorer,


Resten är middagen, hatar middag.


Alltså 400 kalorier in, övningar 200 kalroier, promenad 150, så det går nästan jämt ut, ska nog ta en till promenad nu ikväll.

Av Anonym - 10 juni 2009 22:18

Känner mig sjukt skabbigt, fettet väller verkligen från alla håll och kanter.


Känns som jag ätit för ett helt fotbollslag själv. Åt som sagt tacos till middag och givetvis kom jag inte undan en fika i stan, eftersom jag va inne emd mamma. Åt en macka med mozzarella och soltorkade tomater. Och även en smoothie i morse.

Sjukt mycket mat och jag äcklas sönder, detta landar på 700-800 kalorier, på en jävla dag. Misslyckad, javisst. Räknade efter i panik nu ikväll hur mycket jag gjort av med. Joggingen ca 300 kalorier, promenad 200 kalorier, plus att rännande i stan kanske 200 och då går det typ jämt ut med intag och uttag.


MEN hade jag ätit mindre, trots att det skulle vara svårt att komma undan, skulle jag gått på minus, nu går det bara på plus minus noll.


Imorgon kanske blir en bättre dag, kan komma undan både frukost och lucnh, alltså bara middag jag måste äta och den ska jag göra själv till hela familjen och då blir det inte massa onyttig och äcklig mat.

Av Anonym - 10 juni 2009 11:57

Klockan är strax tolv om någon sekund.


Jag har redan varit ute och joggat och hunnit duscha.

Vaknar alltid runt 8-9 nuför tiden. Visst dagarna blir längre och man hinner mer, men lite drygt är det.


Ska till stan alldeles strax, ska köpa någon ram så jag kan rama in min pälskling :'). Sen hem och göra en massa övningar, innan det blir dax för middag. Åhh hatar middagar verkligen, vi ska ha tacos. Tur att jag blivit vegetarian, då äter jag ju inte köttet och då blir det inte lika mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards