Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anonym - 24 juni 2009 20:53

Tog en cykeltur idag. samma runda som sist.

Den på 1,5 mil. Otroligt skönt.

Jag cyklade snabbare och snabbare och snabbare.

Det dämpade ångesten en hel del.

Kändes som jag kunde cykla i evigheter.


Imorgon har jag en joggingtur inplanerad.

Efter det blir det en dusch, och sola i trädgården.

Av Anonym - 24 juni 2009 15:38

I väntan på nästa slag..

Av Anonym - 24 juni 2009 12:15

Ätstörningar är bra allt konstiga.


Jag kan äta godis, men jag kan inte dricka mjölk.

Mjölk är ett big no no, inte ens en skvätt i teet.


Jag kan inte dricka juice, undantag egen pressad apelsinjuice.


Jag kan dricka alkohol, i viss mängd

Men jag kan inte äta något som är stekt med smör eller olja.


Jag har svårt att äta kex, men jag kan äta bröd utan problem.


konstigt konstigt konstigt, en del saker som är värre går bättre att äta än saker som har en mindre mängd kalorier, men som är 10000 gånger jobbigare att äta. Ibland undrar man hur saker och ting kan utveckla sig.


Just nu är sitter jag still känns det som. Jag vet itne när min ätstörning började men när jag avr runt 15 år skulle jag tro. Jag har provat och gjort väldigt mycket.


Jag har:

Hetsätit

Spytt

Svält

Tränat massor

Laxerat

Räknat kalorier

Varit vågberoende

Varit livrädd för vågen


Och säkert fler saker som jag inte kommer på just nu.

Hat

Av Anonym - 24 juni 2009 11:02

Hej jag hatar mig själv och min kropp mest över allt annat på hela jorden.

Fast det visste ni nog redan vid detta lagret.


I morse vägde jag mig och det var en förfärlig syn.

Jag äter helt fel och det är jag medveten om.

Men har man en ätstörning är det jävligt svårt att ändra på.

Ibland vill jag försöka, ibland bara skita i allt.


Men jag ska gå ner i vikt iallafall, mer mer och åter mer.

Jag ska väga mig varje dag och kämpa som fan.


Jag ska inte hetsäta mer, inte spy, inte äta godis !!!!

Träna massor och äta mindre än mest.


Snabbare än snabbast ska det gå.

Ovido - Quiz & Flashcards