Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anonym - 10 juni 2009 22:18

Känner mig sjukt skabbigt, fettet väller verkligen från alla håll och kanter.


Känns som jag ätit för ett helt fotbollslag själv. Åt som sagt tacos till middag och givetvis kom jag inte undan en fika i stan, eftersom jag va inne emd mamma. Åt en macka med mozzarella och soltorkade tomater. Och även en smoothie i morse.

Sjukt mycket mat och jag äcklas sönder, detta landar på 700-800 kalorier, på en jävla dag. Misslyckad, javisst. Räknade efter i panik nu ikväll hur mycket jag gjort av med. Joggingen ca 300 kalorier, promenad 200 kalorier, plus att rännande i stan kanske 200 och då går det typ jämt ut med intag och uttag.


MEN hade jag ätit mindre, trots att det skulle vara svårt att komma undan, skulle jag gått på minus, nu går det bara på plus minus noll.


Imorgon kanske blir en bättre dag, kan komma undan både frukost och lucnh, alltså bara middag jag måste äta och den ska jag göra själv till hela familjen och då blir det inte massa onyttig och äcklig mat.

Av Anonym - 10 juni 2009 11:57

Klockan är strax tolv om någon sekund.


Jag har redan varit ute och joggat och hunnit duscha.

Vaknar alltid runt 8-9 nuför tiden. Visst dagarna blir längre och man hinner mer, men lite drygt är det.


Ska till stan alldeles strax, ska köpa någon ram så jag kan rama in min pälskling :'). Sen hem och göra en massa övningar, innan det blir dax för middag. Åhh hatar middagar verkligen, vi ska ha tacos. Tur att jag blivit vegetarian, då äter jag ju inte köttet och då blir det inte lika mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards