Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Anonym - 9 juni 2009 17:42

Nu sitter jag i sängen, nyduschad.

Känner mig lite fräschare iallafall,

trots att mitt fett väller åt alla håll och kanter.


Har hållit igång hela dagen, städat rummet. flyttat en massa saker hit och dit, varit ute och promenerat, gjort massa övning hemma som sit.ups och armhävningar och en massa hopp, ca 1000 st.


Har ätit ett mini plommon och en halv bulle. det blir ca 100 kalorier.

Men jag kommer tvingas i middag, kommer inte komma undan den.


Imorgon väntar nog en joggingtur, eventuellet en massa spring i stan.

Av Anonym - 9 juni 2009 00:46

Bättre sent än aldrig, men här kommer en uppdatering.


Jag har hunnit att ta studenten, som känns skit bra. Hade så sjukt galet roligt, men tanken att jag tog studenten som en fet misslyckad gris fanns i huvudet hela tiden. Började böla när jag kollade på bilderna i efterhand, jag är ju skitfet. Äckligt jävla pissfet. Annars hade jag en jätterolig student, som kommer att finnas kvar i minnet.


För övrigt har det varit endel andra studenter, utvilning efter studenten och en hel del tankar på vad jag ska göra nu. Men det känns skönt, är inte alls orlig för framtiden, bara orolig om jag kommer vara såhär fet resten av livet. Behöver verkligen gå ner 20 kilo för att se normal ut.


Åt vad jag ville på studenten, kändes bra då men verkligen inte nu i efterhand. Nu kompenserar jag för fullt. Om en månad fyller jag år. Tills dess ska jag kämpa massor och lite till. Få se vad jag landar på tills dess.


För övrigt saknar jag honom galet mycket, men han kommer verkligen aldrig tillbaka, allt som ahr med det att göra, gör att ögonen överfylls med tårar. Jävla pissvärld som tog ifrån mig det jag älskade mest och levde för.



Ovido - Quiz & Flashcards