Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anonym - 11 juni 2009 18:11

Idag har jag nog fått i mig cirka 400 kalorier.


Va ute med hundarna innan på dagen, hade inte ätit något alls då. Hade även gjort en massa övningar , så att jag blev helt slut i kroppen. Men jag va ju tvungen att gå ut med dem. Allt gick bra förutom i slutet av turen, det kändes som jag skulle svimma, kroppen blev helt svag, jag orkade inte tänka och jag började skaka, kändes verkligen som jag skulle trilla ihop när som helst. På nått sätt kom jag hem och gjort iordning till hundarna. Kändes som kroppen ble helt galen så då proppade jag i mig ca 100 kalorer,


Resten är middagen, hatar middag.


Alltså 400 kalorier in, övningar 200 kalroier, promenad 150, så det går nästan jämt ut, ska nog ta en till promenad nu ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards