Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Anonym - 25 juni 2009 16:42

Min lilla plan gick inte i lås idag.

Först skulle jag ut och jogga.

Vilket jag gjorde i morse, solen stekte, rktigt varmt.

Sen skulle jag hem och dammsuga mitt rum, var ett tag sedan.

Vilket jag också gjorde plus hela huset för att bränna lite extra kalorier,

Bra gjort.

Sedan skulle jag duscha, vilket jag också gjorde, ganska uppfräschande.


SEN skulle jag ligga och sola hela dagen och låta håret torka. Skulle bli en liten belöning eftersom jag sprang i morse.


Men nej nej, när jag var färdig duschad hade det helt plötsligt från att ha varit molnfritt till att himlen var full av halvmörka moln. Snacka om glädje dödare, så därför har jag legat i sängen istället för ute och sovit.


Och nu är jag lagom pigg/trött eftersom jag precis vaknar med samtidigt nada energi i kroppen och ryter åt alla som kommer i min närhet.


Sånt får man leva med. Idag har jag fått lov att äta en smoothie till middag, av pappa iaf, mamma vet nog inte än, men de ska äta nån köttsak och jag är ju vegetarian, så när smoothien är äten, har jag ätit cirka 400 kalorier idag, som jag tränat bor med jogging och städning.

Ovido - Quiz & Flashcards