Alla inlägg under november 2008

Av Anonym - 17 november 2008 17:45

Idag har det väll varit en hyffsad dag iallafall.

Fast hela dagen har det kännts som om mina jenas

satt tajtare än vad det brukar göra?

Kanske eftersom går åt lite mer än jag borde igår?

Eller är det bara inbillning?

Jag vet inte längre, hur är verkligheten?

Går alla andra också runt och tänker såhär,

eller är det bara jag som är knäpp i huvudet.

Jag är inte stolt över det, det är överjobbigt

att gå runt och känna sånna känslor hela tiden.

Jag känner mig bara sådär extra tjock, ful och äcklig.


Av Anonym - 16 november 2008 20:53

Okej, nu har jag haft lite sådär halft bloggpaus.

Vilket ändras imorgon.

Har bara behövt den tiden lite för mig själv.

Men nu vill jag bara skriva en massa igen.

Otorligt hur många läsare man förlorar bara

av att man inte skirver på någon dag.

JAJA, bloggen är ju faktiskt för mig själv egentligen.

Ingen vet vem jag är så jag har inget att dölja

och jag har denna för att skriva av mig.

Vilket kan behövas ibland när känslor och annat

blir alldeles för starkt.

Av Anonym - 14 november 2008 21:58

Idag hade jag gått ner 0,7 sen igår, hyffsat nöjd.

Det går neråt, det är det ända som räknas.


Varit i stan idag, ser bara hur mycket snygga kläder som helst.

FAst jag ska inte köpa förräns jag är nöjd med mig själv.

Annars blir kläderna stora då, nej inte slösa pengar nu.


Behöver verkligen jeans, men det ska jag definitivt inte köpa förräns jag ligger under 55 minst.

Av Anonym - 13 november 2008 19:15

Idag är jag trött och har ont i huvudet.

Jag vill vara smal, men är alldeles för svag.

Vill jag verkligen så kan jag.

jag vill verkligen.


Nu v'ger jag mig varje dag för att hålla koll. Men jag är alldeles för fet för att berätta det. Jag vill gå ner till 50. 50 kg hade varit lagom, det hade gett migg ett bmi på 16,7. Helt perfekt lagom bra.

Av Anonym - 12 november 2008 21:59

Dethär låter kanske lite halv sjukt, men jag är glad.

Tränade idag med hästen och då måste jag ha väst när jag hoppar.

Och idag hade jag röda skav på nyckelbenen där västen varit.

Det har jag inte fått tidigare.

:)

Av Anonym - 11 november 2008 19:48

Vägde mig både igår och idag.

Hade gått ner 0,5 till idag.

Bra kanske.

Imorgon är det nationella i svenska, sitta där i 5 timmar, utan lunchrast, man ska ha mat med sig ^^


Just nu dampar min dator så jag kan inte skriva mer.

Av Anonym - 10 november 2008 20:29

Jag hade galet kul i helgen och saknar mitt gamla liv en smula.

Ritkigt kul hade jag.

Har jag glömt bort hur man gör.

Är det detta jag missat när jag tackat nej för att varit rädd att äta mer om man är ute.

Jag har verkligen isolerat mig totalt de senaste månaderna.

För att jag jag varit rädd.

Nu ska jag sluta med det, jag kan vara stark ändå.

Av Anonym - 8 november 2008 19:02

Lördag, jag är trörr, men gald faktiskt.


Blev inte så mycket mat igår, lite mer idag, men okej lixom.

Imorgon ska jag ha fruktdag, bara äta frukt.

På så sätt slipper jag undan middagen, eftersom det är helg måste ag äta med mamma och pappa.

De ska ät någon söndagsstek, uee, då blir en frukt lättare.


På måndag blir det vägning. yey

Ovido - Quiz & Flashcards