Alla inlägg den 17 november 2008

Av Anonym - 17 november 2008 21:24

Idag vägde jag mig aldrig, gjorde det varje dag förra veckan.

Och jag har satt ett mål efter denna veckans slut.

Jag väger frotfarande too much för att säga det.

Fast så kommer det väll vara resten av mitt liv.


har nog fått i mig 500 kalorier idag, men sen stallet och sånt så jag hoppas det går på ett ut. Ska nog börja med matdagbok igen. Det är lixom lite peppande att ha det i tanken, för då vill man inte äta för mycket för då blir det pinsamt att skriva.


Det känns ändå som jag gjort framsteg med en annan sak. Överlängesen ( känns det som ) jag hetsåt. det har lixom helt flugit ur huvudet, och med det har mitt spyande ( äcklandet ), minskats drastiskt. Innan gjorde jag det varje dag, flera gånger om dagen, nu har jag kanske bara gjort det 2 gånger på en vecka MAX.

Hoppas det är slut med det nu, har verkligen gjort det i perioder, ibland inget alls på kanske flera veckor och ibland jämt och ständigt. Hetsätningen känner jag också att jag inte vill ha tillbaka.

Av Anonym - 17 november 2008 17:45

Idag har det väll varit en hyffsad dag iallafall.

Fast hela dagen har det kännts som om mina jenas

satt tajtare än vad det brukar göra?

Kanske eftersom går åt lite mer än jag borde igår?

Eller är det bara inbillning?

Jag vet inte längre, hur är verkligheten?

Går alla andra också runt och tänker såhär,

eller är det bara jag som är knäpp i huvudet.

Jag är inte stolt över det, det är överjobbigt

att gå runt och känna sånna känslor hela tiden.

Jag känner mig bara sådär extra tjock, ful och äcklig.


Ovido - Quiz & Flashcards