Alla inlägg den 25 november 2008

Av Anonym - 25 november 2008 22:09

Ikväll har jag fruktansvärt ont i magen och är riktigt hungrig.

Har druckit massa vatten för att fylla ut magen och druckit

en varm kopp med te.

Men det hälper inte, ska snart sova och då istället sova bort

både hungern och smärtan.


Imorgon är det skola som gäller.

Av Anonym - 25 november 2008 18:18

Sju skäl till att du går upp i vikt av träning


1 Din ämnesomsättning sjunker
2 Din kropp arbetar mer ekonomisk vid träning
3 Du blir trött av träningen och rör dig mindre under resten av dagen
4 Du blir hungrigare och sugen på feta saker
5 Du belönar dig med mat efter träningen
6 Du belönar dig med att slappa efter träning
7 Du tränar inte så mycket som du borde


(expressen.se)


( Suck, ofta lixom, det ebror ju på hur resten av dagen är.  Allt är väll relativt, som det står, man blir trött och slappar resten av dagen än om man inte tränar och är halvaktiv hela dagen. Men bara för man tränat betyder det ju inte att man bara slappar och man rör sig som vanligt ändå går man ju inte upp i vikt.)

Av Anonym - 25 november 2008 18:14

Jaha, min kropp verkar ha världens sämsta ämnesomsättning eller förbärnning oc sånna saker.

Jag äter väldigt lite, men det går väldigt trögt nerför.

Jag för börjaträna ännu mer.


Mitt mål till julafton är iallafall att väga 55, Jag har ju en måndag på mig och det är bara ungeför 3 kilo. Det går lätt på en månad.


Men som sagt, nu ska jag snart gå och träna. 


(PS. munsår får man inte av att man äter skräpmat, bullshit.)

Ovido - Quiz & Flashcards