Alla inlägg den 29 december 2009

Av Anonym - 29 december 2009 19:33

Det hade varit trevligt om någon hade brytt sig lite någon gång


Men det är väll fär mycket begärt av mina "närmsta"

Av Anonym - 29 december 2009 16:14

Idag har jag inte ätit nånting, och kommer inte göra det heller.

För idag är det en dålig dag, en jävligt dålig dag.


Jag vill ha tillbaka mitt gamla liv. men jag vet att jag aldrig kommer få det.

Och det gör allt så frukstansvärt smärtsamt. För jag saknar det. Riktigt mycket.

Även om jag inte var helt vän med min kropp då, hade jag så många andra saker som gjorde livet verkligen värt att leva. Jag var definitivt lyckligare då. Och jag vet att det jag aldrig kommer få tillbaka gör att jag aldrig kommer bli så lycklig igen. Det komemr alltid vara något som fattas, något som gör mitt liv meningslöst.


För jag har tillbringat hela mitt liv med det. Det har varit många motgångar, men det finns det emd allt. Men det har format vem jag är, och nu  går det inte att ändra på. Jag komemr alltid vara den, men att det aldrig komemr finnas med mig länge. Det gör ont, fruktansvärt ont. Det var inte ens jag som ville det, det var inte av egen vilja jag slutade. Jag tvingades att sluta, jag hade inget val. Det bara blev så och nu kommer jag aldrig få tillbaka det.


Men det som kanske gör mest ont, är att ingen bryr sig.

 

och det är väll dem som bara står vid sidan av och inte gör något, det är väll dem som är de värsta.

Ovido - Quiz & Flashcards