Alla inlägg den 14 december 2009

Av Anonym - 14 december 2009 21:23

   måndag   modell   alessandra   catwalk  

Av Anonym - 14 december 2009 14:58

Bestämde mig för att inte äta någonting idag.

Och det har jag inte gjort än så länge.

Bara druckit julmust light.


Skönt att inte vara hungrig iallafall, det blir lite enklare då.

Gick även en promenad innan, sjukt kallt det har blivit nu.

Och kylan skulle tydligen stanna.


Man blir så inspirerad av att se smala människor i snygga kläder.

Allt, verkligen allt sitter så mycket snyggare på en smal.

Egentligen behöver de inte ens ha snygga kläder, fär kläderna blir snygga på dem.

Tänk att kunna gå upp varje morgon och kunna ta på sig vad som helst.

Exakt vad man känner för utan att tänka på hur man ska dölja alla dessa valkar.

Utan allt blir bara så snygg, för att man är sådär perfekt smal.

Jag älskar kläder och skor, men klär mig mest i basplagg för att jag hatar min kropp, bara tråkiga kläder, för att jag är så fet så allt kommer se sjukt fult ut.

Ovido - Quiz & Flashcards