Alla inlägg den 22 december 2009

Av Anonym - 22 december 2009 22:47

Åhh paniken börjar höjja sig mot skyarna.

Två dagar kvar till julafton, knappt det.

Och kylen börjar fyllas med julgodis.

Maten börjar inhandlas.


Herregud, hur ska jag överleva all denna mat.

Utan att det verkar skumt på något sätt.

Och definitivt inte får värata ångestattacken vid matborden.


Men nej, godiset och allt sånt skit behöver man ju inte äta.

Frukosten hoppar jag över, och gröten på kvällen också.

Kan ju säga att jag fortfarande är mätt efter julbordet då.


Ja, på nått sätt måste det lösa sig.

Av Anonym - 22 december 2009 16:47

Idag har jag gjort en mycket bra sak.

Jag har köpt en våg :D

Äntligen.


Så nu har jag en våg som stämmer.

Helt perfekt.

Nu har jag ingen återvändo.

våg  

Ovido - Quiz & Flashcards