Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Anonym - 6 januari 2009 22:10

Idag skulle jag skriva ett mail från min pappas mail av en anledning.

Efteråt kollade jag runt i hans mail och hittade ett mail från hans skickade inkorg, sådana han har skickat.

Ett mail från min skola jag går på, som mina föröäldrar har kontaktat.

Detta skickade han den 7 oktober, så typ 3 månader sen bara.

Och bad att min mentor att kolla om jag åt min skollunch och om hon märkt något konstigt med mig.

Svaret från mig mentor blev att hon tyckte jag hade varit nervös och nånting som hon inte sett hos mig tidigare, hon visste inte om jag åt skolunch men skulle vara exktra uppmärksam på det.


OMG säger jag bara, mina föräldrar har kontaktat skolan och jag tycker det är så sjukt pinsamt, mina föräldrar vet inners inne att det är nått som inte stämmer, men jag tänker aldrig erkänna det, jag kommer fortsätta att hålla på att ljuga om att jag ätit osv, helvete säger jag bara.

Och nu ska hon hålla extra koll på mig, inte för jag märkt något, men ändå, jag få försöka ännu mer uppmärksam än vad de är och verkligen äta när någon ser, äver fast det är svårt, och passa på att inte äta när ingen ser eftersom då vet de inte.

Ovido - Quiz & Flashcards